wyszukiwanie zaawansowane
1 » Najczęściej zadawane pytania2

Kategorie

Bestellery

 Drukarka etykiet GoDEX DT4x - zdjęcie 01

Drukarka etykiet GoDEX DT4x

1 008,60 zł brutto820,00 zł netto
Terminal Argox PT-90 - zdjęcie 01

Terminal Argox PT-90

2 815,47 zł brutto2 289,00 zł netto

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić na dwa sposoby:
  • przechodząc do sekcji Historia zamówień w Panelu klienta (dla klientów zarejestrowanych)
  • klikając w link "Szczegóły zamówienia" znajdujący się w potwierdzeniu złożenia zamówienia lub w wiadomości o zmianie statusu realizacji zamówienia (także dla niezarejestrowanych klientów, którzy podali prawidłowy adres e-mail podczas składania zamówienia)
O każdej zmianie statusu realizacji zamówienia informujemy każdorazowo drogą mailową.


Czy mogę otrzymać fakturę pro forma?
Po złożeniu zamówienia za pomocą sklepu internetowego, faktura pro forma generowana jest automatycznie i jest dostępna do pobrania w Panelu klienta.


Gdzie znajdę właściwą fakturę VAT?
Jeżeli nie zostało to zaznaczone inaczej podczas składania zamówienia, faktura w tradycyjnej formie papierowej zawsze dołączona jest do przesyłki (znajduje się w przesyłce lub w przeźroczystej kopercie na przesyłce).


Na mojej fakturze znalazł się błąd, jak można to poprawić?
W takiej sytuacji prosimy o mailowy pod adresem sklep@kodeo.pl oraz wskazanie gdzie wystąpił błąd oraz jaka powinna być prawidłowa treść.


Czy towar który chcę zakupić jest dostępny?
Status dostępności jest dostępny na karcie każdego produktu. Czas wysyłki określa w jakim terminie od złożenia zamówienia zazwyczaj wysyłany jest dany produkt.


Jak mogę rozszerzyć gwarancję zakupywanego urządzenia?
W przypadku większości urządzeń, które posiadają taką opcję należy wykupić stosowny pakiet serwisowy. Pakiety serwisowe dostępne dla danego urządzenia, prezentowane są na karcie produktu w zakładce "Gwarancja". Jeżeli nie widzisz takiej opcji, skontaktuj się z obsługą sklepu w celu uzyskania oferty na rozszerzenie zakresu ochrony urządzenia.


W jaki sposób mogę zgłosić usterkę zamówionego urządzenia?
W przypadku wystąpienia awarii, prosimy o przesłanie zgłoszenia serwisowego na adres serwis@kodeo.pl wraz z opisem usterki, danymi kupującego oraz numerem faktury zakupu.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl Modyfikacja szablonu graficznego: Katarzyna Jurkowska i Piotr Olejniczak