wyszukiwanie zaawansowane
1 » Najczęściej zadawane pytania2

Kategorie

Bestsellery

Drukarka etykiet Zebra ZD420t - zdjęcie 01

Drukarka etykiet Zebra ZD420t

1 450,10 zł1 460,60 zł brutto1 187,47 zł netto
Drukarka etykiet Zebra ZD220d - zdjęcie 01

Drukarka etykiet Zebra ZD230 termiczna

960,00 zł1 161,06 zł brutto943,95 zł netto

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić na dwa sposoby:
  • przechodząc do sekcji Historia zamówień w Panelu klienta (dla klientów zarejestrowanych)
  • klikając w link "Szczegóły zamówienia" znajdujący się w potwierdzeniu złożenia zamówienia lub w wiadomości o zmianie statusu realizacji zamówienia (także dla niezarejestrowanych klientów, którzy podali prawidłowy adres e-mail podczas składania zamówienia)
O każdej zmianie statusu realizacji zamówienia informujemy każdorazowo drogą mailową.


Czy mogę otrzymać fakturę pro forma?
Po złożeniu zamówienia za pomocą sklepu internetowego, faktura pro forma generowana jest automatycznie i jest dostępna do pobrania w Panelu klienta.


Gdzie znajdę właściwą fakturę VAT?
Jeżeli nie zostało to zaznaczone inaczej podczas składania zamówienia, faktura w tradycyjnej formie papierowej zawsze dołączona jest do przesyłki (znajduje się w przesyłce lub w przeźroczystej kopercie na przesyłce).


Na mojej fakturze znalazł się błąd, jak można to poprawić?
W takiej sytuacji prosimy o mailowy pod adresem sklep@kodeo.pl oraz wskazanie gdzie wystąpił błąd oraz jaka powinna być prawidłowa treść.


Czy towar który chcę zakupić jest dostępny?
Status dostępności jest dostępny na karcie każdego produktu. Czas wysyłki określa w jakim terminie od złożenia zamówienia zazwyczaj wysyłany jest dany produkt.


Jak mogę rozszerzyć gwarancję zakupywanego urządzenia?
W przypadku większości urządzeń, które posiadają taką opcję należy wykupić stosowny pakiet serwisowy. Pakiety serwisowe dostępne dla danego urządzenia, prezentowane są na karcie produktu w zakładce "Gwarancja". Jeżeli nie widzisz takiej opcji, skontaktuj się z obsługą sklepu w celu uzyskania oferty na rozszerzenie zakresu ochrony urządzenia.


W jaki sposób mogę zgłosić usterkę zamówionego urządzenia?
W przypadku wystąpienia awarii, prosimy o przesłanie zgłoszenia serwisowego na adres serwis@kodeo.pl wraz z opisem usterki, danymi kupującego oraz numerem faktury zakupu.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl